Telecentro klientams_Vienos saskaitos paslauga

Telecentro klientai jau gali naudotis „Vienos sąskaitos“ atsiskaitymo sistema

Fiziniai Telecentro klientai į „Vieną sąskaitą“ jau gali įtraukti atsiskaitymus už mobilųjį 4G internetą MEZON ir belaidį internetą „Erdvės“, taip pat mokėjimus už fiksuotojo telefono ryšio bei kitas bendrovės teikiamas paslaugas.

„Pasirašydami bendradarbiavimo sutartį su UAB „Viena sąskaita“ ir investuodami į duomenų valdymo sistemos galimybių išplėtimą, mes siekėme suteikti daugiau patogumo savo klientams. Atsiskaitydami už Telecentro paslaugas drauge su kitų teikėjų paslaugomis, žmonės sutaupys laiko, o kai kas sumažins ir išlaidas už mokėjimo pavedimus“, – sako Telecentro komercijos direktorius Egidijus Ropė.

Naudojantis „Viena sąskaita“, už kiekvieno paslaugų teikėjo įmokas priskaičiuojamas 40 centų dydžio aptarnavimo mokestis, tačiau bendra suma niekada nebus didesnė kaip 3 litai.

Anot Egidijaus Ropės, „Vienos sąskaitos“ paslauga turėtų sudominti tuos Lietuvos gyventojus, kurie dažnai keliauja arba yra labai užsiėmę ir nenori gaišti laiko kiekvienai sąskaitai atskirai tikrinti ir atskirai jas apmokėti.

Internetu prie „Vienos sąskaitos“ sistemos galima prisijungti bet kurioje šalyje. Mėnesiniai mokėjimai už Telecentro suteiktas paslaugas į „Vieną sąskaitą“ įtraukiami automatiškai.

Klientui užsakius, už 1 lito mokestį paštu pristatomos ir popierinės sąskaitos.

„Vieninga atsiskaitymo už paslaugas sistema yra paprasta ir patogi. Mes sumažiname rūpesčius dėl sąskaitų, be to, teikiame savo klientams detalizuotą ir apibendrintą informaciją apie atliktus mokėjimus, informuojame, kaip kinta atskirų paslaugų kainos ir kiek kokioms paslaugoms išleidžiama, pranešame apie tarifų pokyčius“, – pasakoja UAB „Viena sąskaita“ generalinis direktorius Darius Kriukas.

Naudojantis „Vienos sąskaitos“ paslauga, galima atsiskaityti su visoje šalyje veikiančiais paslaugų teikėjais AB „LESTO“, AB „Lietuvos dujos“ ir daugiau nei su 70-čia kitų įmonių.

„Be interneto savo darbo ir laisvalaikio dauguma jau nebeįsivaizduojame, todėl Telecentro prisijungimas prie „Vienos sąskaitos“ sistemos neabejotinai bus naudingas šios bendrovės paslaugomis besinaudojantiems žmonėms“, – įsitikinęs D. Kriukas.

Pradėti naudotis „Vienos sąskaitos“ sistema ir įtraukti į paslaugų teikėjų grupę Telecentrą galima paskambinus telefonu 8–700–77007, parašius laišką elektroniniu paštu info@vienasaskaita.lt arba prisijungus prie savitarnos sistemos interneto svetainėje www.vienasaskaita.lt.

Published by

Vaidotas Šačkus

Sveiki, aš esu Vaidotas Šačkus. Šiuo metu dirbu Ideas Factory LT bei administruoju ITnews.lt portalą. Informacinės technologijos lydi mane tiek moksluose, tiek darbe, tiek asmeniniame gyvenime, todėl priežasčių kodėl atsirado ITnews.lt toli ieškoti nereikia. Daugiau apie mane rasite mano tinkalapyje vaidotas.sackus.lt.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *