Lietuviškasis „GetJar“ plečiasi milijardinėje Indijos rinkoje

Pirmaujanti pasaulyje Lietuvos mobilių aplikacijų platinimo bendrovė „GetJar“ stiprina savo pozicijas milijardinėje Indijos rinkoje. „GetJar“ bendradarbiaus su didžiausiu ir vieninteliu Indijos mobiliojo ryšio operatoriumi „Reliance Communications“, turinčiu daugiau nei 100 mln. abonentų.

Remiantis susitarimu, „Reliance Communications” siūlys dešimtis tūkstančių „GetJar” mobiliųjų aplikacijų savo masyviai vartotojų bazei.

„Mes ieškojome verslo partnerio, kuris yra stambus ir patyręs mobiliųjų aplikacijų versle bei galėtų pasiūlyti programas ir žaidimus visų tipų telefonų turėtojams”, – sakė „Reliance Communications” pridėtinės vertės paslaugų vadovas Anilas Pande.

Ilja Laurs
Ilja Laurs

„Bendradarbiaudami su „Reliance Communications” galime pasiūlyti visiems operatoriaus klientams daugiau nei 65 tūkst. aplikacijų. Indija yra viena didžiausių pasaulio rinkų, mums yra kritiškai svarbu čia įsitvirtinti”, – sakė „GetJar” įkūrėjas ir vadovas Ilja Laurs.

Anot jo, sutartis su didžiausiu Indijos mobiliojo ryšio operatoriumi sustiprins „GetJar” pozicijas šioje Azijos šalyje. „Indija yra augančios ekonomikos šalis, joje kasmet labai sparčiai daugėja mobiliojo ryšio abonentų. Džiaugiamės, kad lietuviškas GetJar jau dabar Indijoje yra ketvirtas populiariausias portalas po „Yahoo”, „Google” ir „Orkut”. Tikimės, kad aljansas su „Reliance Communications” dar pagerins mūsų poziciją”, – sakė I. Laurs.

„Reliance Communications” vartotojai turės priėjimą prie tūkstančių aplikacijų – žaidimų, bendravimo socialiniuose tinkluose programų, sporto, pramoginių ar verslui skirtų aplikacijų. Populiarios programos, tokios kaip „Facebook® Mobile”, „Yahoo!”, „Google Maps” ir daugelis kitų iš „GetJar” yra pritaikytos daugiau nei 2300 skirtingų telefonų modelių.

„Reliance Communications” yra didžiausias pagal abonentų skaičių mobiliojo ryšio operatorius iš daugiau kaip 30 jau bendradarbiaujančių su „GetJar”. Lietuviško kapitalo bendrovė yra sukūrusi mobiliųjų aplikacijų platinimo kanalus mobiliojo ryšio operatoriams „Sprint” (JAV), „Rogers” (Kanada), „Vodafone” (Didžioji Britanija), „3UK” (Didžioji Britanija), „Virgin Mobile” (Prancūzija), „Smart” (Filipinai), Maxis ir „Celcom” (Malaizija) ir kitiems.

Prieš penkerius metus Lietuvoje sukurtas projektas „GetJar” šiuo metu pirmauja pasaulyje mobilių aplikacijų platinimo srityje ir lenkia analogiškus „Nokia”, „Google”, „Blackberry”, „Microsoft” ir kitų kompanijų projektus. Kas mėnesį vartotojai iš „GetJar” tinklo atsisiunčia per 60 mln. aplikacijų, o bendras atsisiųstų programų skaičius siekia daugiau nei 900 milijonų.

Daugiau nei pusė „GetJar” akcijų priklauso lietuvių investuotojams. Bendrovės dalininkė taip pat yra pasaulinė investicinė kompanija „Accel Partners”, kuri be kitų IT bendrovių, taip pat yra ir 15 mlrd. JAV dolerių vertės „Facebook” kompanijos bendrasavininke. „GetJar” turi atstovybes Lietuvoje, Didžiojoje Britanijoje ir JAV.

Published by

Vaidotas Šačkus

Sveiki, aš esu Vaidotas Šačkus. Šiuo metu dirbu Ideas Factory LT bei administruoju ITnews.lt portalą. Informacinės technologijos lydi mane tiek moksluose, tiek darbe, tiek asmeniniame gyvenime, todėl priežasčių kodėl atsirado ITnews.lt toli ieškoti nereikia. Daugiau apie mane rasite mano tinkalapyje vaidotas.sackus.lt.

One thought on “Lietuviškasis „GetJar“ plečiasi milijardinėje Indijos rinkoje”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *