stilago_logo

Internetinėje mados prekyboje – naujas tarptautinis žaidėjas

Šiandien Lietuvoje startuoja naujas internetinis mados klubas „Stilago.lt“, prekiausiantis žinomiausiais mados prekės ženklais. Tai – sparčiai besiplečiantis elektroninės prekybos klubas, veikiantis 8 užsienio šalyse ir siūlantis daugiau kaip 500 prekės ženklų. Naujame internetiniame klube Lietuvos vartotojai galės įsigyti „Calvin Klein“, „Dolce&Gabbana“, „Diesel“ ir kitų žinomų mados namų produkcijos patraukliomis kainomis su patogiu pristatymu į namus.

„Stilago.lt“ klubo idėja – žemiausiomis kainomis pasiūlyti itin platų mados prekės ženklų asortimentą. Jame dominuoja žinomi Italijos gamintojai, tačiau galima įsigyti ir kitų šalių mados namų produkcijos: drabužių, avalynės, aksesuarų. Nuolaidos sieks iki 70 procentų.

„Internetas keičia žmonių apsipirkinėjimo įpročius. Prekybos klubai yra greičiausiai besivystantis elektroninės prekybos pavyzdys visame pasaulyje. Tokie prekybos klubai suteikia galimybę ne tik įsigyti žinomų prekės ženklų, bet ir sutaupyti. Europą užklupusi ekonominė krizė parodė, kad klasikinis verslo modelis nebėra toks patrauklus, nes vartotojai tapo sąmoningesni ir išrankesni”, – teigia Giedrius Sakalauskas „Studio Moderna Fashion Group“ direktorius Lietuvoje.

Pasak Giedriaus Sakalausko, prisijungusieji prie „Stilago.lt“ klubo taip pat galės rasti daugybę stiliaus patarimų bei įsigyti naujausių kolekcijų prekes.

„Tendencijos plėstis – labai palankios. Nuosekliai auga interneto skvarba bei e-komercijos vartojimas. Iš vienos pusės tai lemia geresnė kaina, iš kitos – išskirtinumo paieškos. Gatvėse daugėja stilingų žmonių. „Stilago.lt“ suteikia naują mados prekių pirkimo patirtį, nes vartotojas gali susikurti savo stilių, neribodamas savęs nei dėl kainos, nei dėl prekinių ženklų pasirinkimo”, – sako Giedrius Sakalauskas.

Prekių kokybę ir originalumą užtikrina „SaldiPrivati“ – pagrindinis „Stilago“ partneris, kuris yra didžiausios elektroninės prekybos grupės „Banzai“ Italijoje dalis, bendradarbiaujantis su pagrindinėmis Italijos mados firmomis. Internetinis mados klubas „Stilago“ yra bendrovės „Studio Moderna Fashion Group“ prekės ženklas. Pasak Giedriaus Sakalausko, „Stilago“ planuoja artimiausiu metu žengti į Latviją bei Estiją.

Published by

Vaidotas Šačkus

Sveiki, aš esu Vaidotas Šačkus. Šiuo metu dirbu Ideas Factory LT bei administruoju ITnews.lt portalą. Informacinės technologijos lydi mane tiek moksluose, tiek darbe, tiek asmeniniame gyvenime, todėl priežasčių kodėl atsirado ITnews.lt toli ieškoti nereikia. Daugiau apie mane rasite mano tinkalapyje vaidotas.sackus.lt.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *