IMK LT

Atsinaujinusi el. parduotuvė IMK.lt du kartus padidino pardavimus

Viena didžiausių Lietuvoje el. parduotuvių IMK.lt, atnaujinusi prekybos sistemą ir išvaizdą, apyvartą padidino du kartus.

Poreikis atnaujinti IMK.lt el. parduotuvę atsirado dėl padidėjusio prekių asortimento. Didėjant asortimentui, pirkėjams darėsi vis sunkiau surasti ieškomas prekes, todėl buvo būtina įdiegti patogesnį paieškos ir navigacijos mechanizmą. El. parduotuvės atnaujinimo projektą įvykdė UAB “Net Frequency”.

„Elektroninėje prekyboje galioja tos pačios taisyklės: klientams vis dar labai svarbu rasti norimas prekes, būti greitai aptarnautiems, kuo greičiau sulaukti užsakytų prekių ir turėti garantijas dėl jų kokybės. Siekdami atsiliepti į šiuos poreikius ir padidinti pirkėjų pasitenkinimą, paspartinome informacijos srautus visoje tiekimo grandinėje: nuo prekės pasirinkimo iki prekės pristatymo klientui”, – sakė Jurgis Gylys, IMK LT, UAB direktorius.

Jo teigimu, vien dėl tiekimo grandinės procesų pertvarkymo IMK.lt sugebėjo pasiekti du kartus didesnius pardavimus dar neprasidėjus Kalėdinei prekybai. “Įdiegus atnaujinimus, pirkėjais tampa pusantro karto daugiau tinklalapio lankytojų”, – sakė J. Gylys.

Atnaujintame interneto tinklalapyje atlikti tiek dizaino, tiek funkciniai pakeitimai. Sukurta nauja IMK.lt el. parduotuvės išvaizda, įdiegtos didelės prekių nuotraukos, struktūrizuoti prekių aprašymai, įdiegtas intuityvus prekių kategorijų medis, pagerinta tinklalapio navigacija.

Unikalios dinaminio prekių sąrašų filtravimo galimybės leidžia klientams tiksliai ir greitai atsirinkti jiems tinkamiausias prekes, pirkėjui suteikiama galimybė derėtis, praplėstas prekių asortimentas, palengvinta prekių užsakymo funkcija.

“Įdiegti pakeitimus jau veikiančioje el. parduotuvėje yra nepalyginamai sudėtingesnis uždavinys nei startuoti visiškai naują el. parduotuvę. Reikia įvertinti, kad naujieji sprendimai turi ne tik atvesti naujus pirkėjus, bet ir neatstumti jau esamų”, – sakė UAB “Net Frequency” projektų padalinio vadovas Paulius Insoda. Šiuo metu IMK.lt turi apie 40 tūkst. pirkėjų bei apie 20 tūkst. patarimų naujienlaiškio prenumeratorių. Be išvaizdos pakeitimų, IMK.lt buvo sukurta novatoriška sistema, apjungianti sandėlių ir prekių valdymą, kainodarą ir ryšius su klientais. Realiuoju laiku matydami prekių likučius tiekėjų ir gamintojų sandėliuose, IMK.lt klientus aptarnauja žymiai greičiau.

Pasak J. Gylio, IMK.lt išskirtinumas prieš kitas tokio pobūdžio parduotuves – pažadų tesėjimas pirkėjui. Šioje el. parduotuvėje pirkėjui suteikiama galimybė derėtis dėl prekių kainų ar užsakyti pageidaujamą prekę, kurios šiuo metu parduotuvės pasiūloje nėra. Visi individualūs pasiūlymai yra integruojami į vieningą sistemą, todėl klientas individualius užsakymus tvirtina pats pagal tą patį pirkimo procesą, lyg rinktųsi prekę iš asortimento.

Bendrovės IMK LT, UAB investicijos į el. parduotuvę siekė 0,5 mln. Lt.

Published by

Vaidotas Šačkus

Sveiki, aš esu Vaidotas Šačkus. Šiuo metu dirbu Ideas Factory LT bei administruoju ITnews.lt portalą. Informacinės technologijos lydi mane tiek moksluose, tiek darbe, tiek asmeniniame gyvenime, todėl priežasčių kodėl atsirado ITnews.lt toli ieškoti nereikia. Daugiau apie mane rasite mano tinkalapyje vaidotas.sackus.lt.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *