8f620cca-68a7-4152-b7a3-1c15b209d00a

„Toshiba“ pristato garantiją, kuri apsaugos televizorius, planšetinius ir nešiojamuosius kompiuterius nuo netikėto sugadinimo ar praradimo

„Toshiba“ paskelbė apie programos „Garantija – jokių problemų“ sugrąžinimą. Iki šiol panašias garantijas „Toshiba“ suteikdavo nešiojamiesiems kompiuteriams atskirose Europos šalyse. Sulaukusi didelės sėkmės garantijų programa, apsauganti nuo netikėto sugadinimo, praradimo ar duomenų dingimo, bus pradėta taikyti ir kitiems įrenginiams – šį kartą ji galios visiems „Toshibos“ nešiojamiesiems ir planšetiniams kompiuteriams bei televizoriams.

„Mes tikime mūsų gaminių kokybe ir patikimumu. Taip pat siekiame, kad mūsų produktų vartotojai būtų patenkinti, tad ši garantijų programa puikiai suderina abu šiuos siekius. Norime, kad visi, perkantys mūsų nešiojamuosius, planšetinius kompiuterius ar televizorius pasinaudotų šios programos suteikiamomis galimybėmis ir nauda. „Garantija – jokių problemų“ yra išskirtinis pasiūlymas rinkoje”, – sakė Sandor‘as van Der Ham‘as, „Toshiba Europe GmbH“ generalinis direktorius.

Programos tikslas – apsaugoti „Toshibos“ produktų vartotojus nuo nenumatytų nemalonių atsitikimų. Suteikiama išskirtinė garantija, pagal kurią, netyčia sugadinti įrenginiai bus nemokamai taisomi arba keičiami naujais. Garantija apsaugos ir nuo prietaisų vagysčių. Taip pat bus siūloma nemokama prarastų duomenų atkūrimo paslauga, ji galios netyčia sugadintų „Toshibos“ nešiojamųjų ir planšetinių kompiuterių savininkams.

Programą „Garantija – jokių problemų“ „Toshiba“ pristato ir Lietuvoje.

Garantijų programa startuoja balandžio 16 d. ir tęsis iki rugsėjo 30 d. Ja pasinaudoti gali visi, šiuo laikotarpiu įsigiję „Toshibos“ nešiojamąjį ar planšetinį kompiuterį bei televizorių – tereikia juos užregistruoti svetainėjewww.noproblemguarantee.com, kad įsigytiems gaminiams būtų taikoma garantijos apsauga*.

Garantija apims šiuos atvejus:

a) ATSITIKTINIS SUGADINIMAS: apsaugo įrenginius nuo netyčia padarytos žalos numetus, sutrenkus ar apliejus įrenginį. Tokiu atveju „Toshiba“ siūlo nemokamai jį sutaisyti, jei po nelaimės jis nebeveikia tinkamai.

a) APSAUGA NUO VAGYSČIŲ: prarastas įrenginys bus pakeistas nauju, jei apie vagystę bus pranešta policijai.

b) DUOMENŲ ATKŪRIMAS: prarasti duomenys bus atkurti į naują kietąjį diską, jei senasis buvo fiziškai pažeistas, nebeveikia dėl programinės įrangos klaidos ar viruso pažeidimo.

* Atsižvelgiant į sąlygas ir taisykles, kurias galima rasti www.nomatterwhatguarantee.com arba www.noproblemguarantee.com.

Published by

Vaidotas Šačkus

Sveiki, aš esu Vaidotas Šačkus. Šiuo metu dirbu Ideas Factory LT bei administruoju ITnews.lt portalą. Informacinės technologijos lydi mane tiek moksluose, tiek darbe, tiek asmeniniame gyvenime, todėl priežasčių kodėl atsirado ITnews.lt toli ieškoti nereikia. Daugiau apie mane rasite mano tinkalapyje vaidotas.sackus.lt.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *