omnitel

„Omnitel“ įgyvendino iniciatyvą, gerinančią žmonių su negalia aptarnavimą

Apie 10 proc. Lietuvos gyventojų turi specialiųjų poreikių, tačiau tik labai maža dalis šalies įmonių atsižvelgia į juos ir stengiasi palengvinti žmonių, turinčių specialiųjų poreikių, kasdienybę, teigia Lietuvos žmonių su negalia sąjungos (LŽNS) atstovai. Telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“, siekdama savo paslaugas padaryti prieinamas kiekvienam klientui, įgyvendino projektą, kurio metu buvo oficialiai įvertintas ir pagerintas klientų su negalia aptarnavimas.

Metus trukusio projekto metu „Omnitel“ darbuotojai buvo apmokyti tinkamai aptarnauti ir padėti žmonėms, turintiems specialiųjų poreikių, taip pat buvo įvertinti klientų aptarnavimo centrai ir paruoštas neįgaliesiems draugiškų salonų rekonstrukcijos planas. „Omnitel“ kartu su Lietuvos žmonių su negalia sąjunga įgyvendinta iniciatyva užtikrina, jog žmonėms su negalia „Omnitel“ bus suteikiamas jų poreikius atitinkantis aptarnavimas.

– „Naujosios technologijos žmonėm su negalia atveria naujas galimybes bendrauti, susirasti informaciją ir palengvinti savo kasdienybę. Drauge su Lietuvos žmonių su negalia sąjunga įgyvendinta iniciatyva padėjo mums geriau suprasti, ko iš tiesų reikia žmonėms su negalia, ir užtikrinti kokybišką, jų poreikius atitinkantį aptarnavimą. Drauge mes norėtume paskatinti ir kitas verslo įmones prisidėti prie atsakingo pilietiškumo vystymo ir įdėti daugiau pastangų, kad jų paslaugos būtų prieinamos visiems visuomenės nariams“, – sakė „Omnitel“ viceprezidentė klientų patirčiai ir procesams Lina Galatiltė.

LŽNS atstovės Gailos Muceniekas teigimu, bendradarbiavimas su „Omnitel“ yra puiki galimybė atskleisti visų Lietuvos neįgaliųjų problemas, su kuriomis jie susiduria kasdienybėje, ir paskatinti kitas įmones imtis veiklos.

– „Tik patys neįgalieji gali geriausiai papasakoti, ko jiems reikia, todėl labai džiugu, jog „Omnitel” dalyvauja dialoge, įsigilina į poreikius ir imasi realių veiksmų. Šio projekto metu gavome daug informacijos apie procesus verslo įmonėse ir esame pasiruošę padėti visoms įmonėms, norinčioms vykdyti panašius projektus. Labai tikimės, kad tokia iniciatyva įkvėps ir kitų verslų atstovus patobulinti savo aptarnavimą bei prekybos vietas taip, kad būtų kuo patogesnės žmonėms su negalia“, – sakė Gaila Muceniekas.

Ši „Omnitel“ ir LŽNS iniciatyva laimėjo Jungtinių Tautų vystymo programos (JTVP) konkursą ir gavo finansavimą iš Europos socialinio fondo. JTVP Lietuvoje vadovės Lyros Jakulevičienės teigimu, šio projekto metu pasiekti rezultatai ne tik užtikrins realius pokyčius žmonių su negalia kasdienybėje, bet gali tapti ir tvirtos verslo bei specialiuosius poreikius turinčių žmonių draugystės pradžia.

Įgyvendinant projektą, „Omnitel“ vadovams ir klientų aptarnavimo darbuotojams buvo surengti specialūs mokymai, kurių metu jie gavo praktinių patarimų, kaip tinkamai bendrauti su įvairią negalią turinčiais žmonėmis. Siekiant užtikrinti projekto tęstinumą, buvo parengta atmintinė esamiems ir būsimiems „Omnitel“ darbuotojams su rekomendacijomis, kaip tinkamai bendrauti, aptarnauti bei padėti įvairią negalią turintiems žmonėms.

Projekto metu buvo patikrinta 11 „Omnitel“ klientų aptarnavimo salonų įvairiuose Lietuvos miestuose ir nustatyta, kad trys „Omnitel“ salonai jau visiškai atitinka neįgaliųjų poreikius. „Omnitel“ ir toliau planuoja tęsti žmonėms su negalia draugiškų salonų plėtrą pagal projekto metu parengtą salonų tobulinimo planą. Informaciją apie „Omnitel“ salonus, visiškai atitinkančius žmonių su negalia poreikius, bus galima rasti bendrovės svetainėje ar paskambinus į klientų aptarnavimo centrą. Salonai bus pažymėti specialiu ženklu, liudijančiu apie salono patogumą žmonėms su negalia.

Ši iniciatyva buvo vykdyta įgyvendinant projektą „Vartai: įmonių socialinės ir aplinkosauginės inovacijos“. Projektą įgyvendina Jungtinių Tautų vystymo programa Lietuvoje, kartu su Lietuvos verslo darbdavių konfederacija, profesine sąjunga „Solidarumas“ ir Nevyriausybinių organizacijos paramos ir informacijos centru.

Published by

Vaidotas Šačkus

Sveiki, aš esu Vaidotas Šačkus. Šiuo metu dirbu Ideas Factory LT bei administruoju ITnews.lt portalą. Informacinės technologijos lydi mane tiek moksluose, tiek darbe, tiek asmeniniame gyvenime, todėl priežasčių kodėl atsirado ITnews.lt toli ieškoti nereikia. Daugiau apie mane rasite mano tinkalapyje vaidotas.sackus.lt.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *